מדיניות החברה

החברה רואה לנגד עינייה את שיפור האיכות המהווה חלק אינטגראלי מתרבות החברה בכל תחומי עיסוקיה.

  • עמידה בלוחות זמנים וקיצור זמני תגובה.
     
  • חתירה למקצועיות ומצוינות. 
     
  • ביצוע יעיל ואפקטיבי של כלל התהליכים בחברה.
     
  • שיפור ושימור שביעות רצון הלקוח.
     
  • עמידה בציפיות ובדרישות הלקוח.
     
  • טובת הפרוייקט במרכז העשייה.
     
  • הכשרה שוטפת וטיפוח המשאב האנושי.
     
  • החברה מתאפיינת בגמישותה הרבה ויכולתה לבצע התאמות ושינויים תוך כדי תנועה.
     
  • פיתוח מדדי איכות בייצור ומתן שירות.
     
  • הטמעת תרבות האיכות, נהלי בקרה והפקת לקחים בכלל המנגנונים.
https://www.albatros.co.il/sites/default/files/styles/content_illustration/public/2018-02/%D7%90%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA%20%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94%20%D7%A7%D7%98%D7%A0%D7%94.jpg?itok=eXnr-TZB