ניהול פרויקטים

מרגע חתימת הסכם עבודה חברת אלבטרוס ממנה מנהל בעל כישורים התואמים את דרישות הפרוייקט והלקוח.


מתפקידו של המנהל, ללוות את הפרויקט מתחילתו ועד סופו, תוך מתן מענה ופתרון לבעיות ופערים המתעוררים בתהליך העבודה, תוך קיום שיח שוטף ושיתוף פעולה עם נציגי הלקוח, תוך ייעול תהליכים וקיצור זמני עבודה ועמידה ביעדים.


תהליך העבודה: 
קבלת ניירת הנדסית

ניהול רכש ולוגיסטיקה בהתאם להגדרת הניירת ההנדסית / צרכי הפרוייקט

ביצוע אב טיפוס FAI בלווי נציג הלקוח 

התנהלות שוטפת אל מול מחלקת הנדסה מטעם הלקוח לצורך מתן פתרונות למול פערים הנדסיים העולים בתהליך הייצור.

קבלת אישור הלקוח לביצוע קו סדרתי

ניהול תהליך וגאנט עבודה והתקדמות בהתאם למועדי אספקה עתידיים

ניהול מחסן ממוחשב, מעקב מלאים ופערים לוגיסטיים

חתירה לייעול וקיצור גאנט העבודה

2018-02/IMG-20161202-WA0004 (002).jpg